Never give up on something that you can't go a day without thinking about

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Yanina H.L. - 4 november 2012 21:30

Som liten såg jag mig aldrig som en person med många egenskaper. Med tiden har jag lärt känna mig själv och äntligen börjar jag landa där jag känner mig som mest trygg.

Jag har alltid sett upp till så många människor och kan inte låta bli att inspireras av varenda en av dom.

Har aldrig försökt tävla mot någon annan än mig själv. Där har jag tillräckligt med tävling varje dag!


Alla människor har olika gåvor, även om det kanske syns tydligare på några. I mitt liv har jag haft äran att jobba med olika saker och med massa olika personer som jag har lärt mig mycket ifrån.

Har tagit med mig det bästa av det i bagaget och lämnat det som varit mindre bra bakom. Fakta är alltid bra, men praktiken är definitivt det bästa av allt. Det roliga av allt detta har varit att se varje person som en egen individ oavsett om han/hon har saker jag gillar eller ogillar. Respekt framför allt är det som funkar alltid i längden.

Att jobba med barn, ungdomar, vuxna och äldre personer ger mig en ny perspektiv på saker och ting varje dag och en ny inblick i framtiden.


Jag är väldig observant som person och gillar att finnas till där det behövs hjälp. Att vara kreativ och skapa nått där det inte funnits något är det bästa jag vet. Jobbigt ibland, men det är en passion som jag inte kan släppa iväg. Idéer och tankar snurrar runt i mitt huvud dygnet runt och jag får ofta ta en snack med min skapare för att få ihop det hela.

Vill ju inte slarva bort mina gåvor som jag med tiden har lärt mig att älska, värna om och framför allt lärt mig att använda på ett positivt sätt ;)


Efter en underbar söndag full med inspirerande männisikor hela dan säger jag God natt!


Bless :))))




   

Av Yanina H.L. - 4 november 2012 20:30

Tänk vad lite rastlöshet kan göra ibland hehe... Detta med att blogga var ju lite mer än att bara skriva!

Jag låter fantasin börja flöda och att skapa blir både roligt och avslappnande. Jag har börjat skapa egna bloggheader också! (just för fun)

Idag blev bara färgen ändrat dock. Kanske inte det bästa jag har skapat hittills, men det får va nog för idag, för nu måste jag  natta barnen och snart gå och sova själv.

Bakgrundet får bli mitt punkt slut i denna inlägg. Den passar perfekt för tillfället då jag faktiskt längtar efter snö.


;) Natti Natti

Presentation


Det är inte alltid lätt att hitta orden i en konversation eller få ordning på dem i dina tankar. Det är inte heller lättare att skriva ner dom, men för mig känns det bekvämare så. Inpirerande eller ej, det får du bestämma.
inspiration är min grej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards