Never give up on something that you can't go a day without thinking about

Direktlänk till inlägg 25 november 2012

Det var ett tag senast.

Av Yanina H.L. - 25 november 2012 18:16

Nu har man inte bloggat på ett tag, så nu när man ändå ligger ner på sängen på grund av magsjuka så kanske man får lite lugn och ro. Ja, ett tag till iallafall, tills man är tvungen att springa till toaletten igen. Det slog mig att detta var en ganska obehaglig inlägg. Men den får ni stå ut med idag hehe..
Jag hoppas att alla har haft en trevlig helg och har hittat all styrka ni behöver inför en ny vecka. Själv vet jag inte om jag är riktigt där än. Men kan lätt säga att nu när min man är tillbaka från sin kurs resa efter en hel vecka ensam med barnen så är man mer än tacksam! Att vilja vara själv ibland är en sak, men att vara det är något helt annat! Man ska nog inte önska mer än vad man kan hantera ibland ;) Ha en trevlig vecka allihopa! Bless

En liten tanke inför morgondagen <3

 
 
jaana

jaana

25 november 2012 18:27

Ibland har man inte ro att blogga. Tur att du hittat det nu. ;) krya på dig igen.

http://bananajaana.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yanina H.L. - 7 februari 2013 12:46

Det så viktigt att vara tacksam för var man befinner sig just nu. Solen kanske inte skiner, men jag har tak över huvudet, mat på bordet, värme, kärlek och frid. Vad mer kan man önska sig i livet. Bless...

Av Yanina H.L. - 8 januari 2013 20:21

Det är sällan man får ett så tydligt hjärta på sitt latte! Som sagt: Loveeee is all we need!! Man kan sluta äta och dricka många saker i livet, men min latte får man inte röra. Här fick jag kärleken tillbaka ...

Av Yanina H.L. - 29 december 2012 15:01


Då tog man ner julgranen tidigare än man hade tänkt sig på grund av våran nya medlem i familjen. (Leo våran lille kisse) Han älskade att klättra upp på den och välte den några gånger. Granen såg inte riktigt ut som en julgran längre, men den fick var...

Av Yanina H.L. - 1 december 2012 10:34

Nu är det dags för något som heter Teleton i mitt hemland. Det är som en maraton fast av tv. Alla kanaler i Chile samlas ihop för att sända ett program som hela Chile kan följa: Teleton! Hela landet stannar upp i 27 timmar för att hjälpa behövande ha...

Av Yanina H.L. - 26 november 2012 09:14


Ja, vad kan man säga? Det har varit ett konstig och stressigare termin i år. Mera sjukdomar än vanligt för mig och familjen, ny skola/fsk för barnen, ny jobb och en stor saknad efter mina bortresta föräldrar. Till det måste vi lägga till järnbrist på...

Presentation


Det är inte alltid lätt att hitta orden i en konversation eller få ordning på dem i dina tankar. Det är inte heller lättare att skriva ner dom, men för mig känns det bekvämare så. Inpirerande eller ej, det får du bestämma.
inspiration är min grej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards