Never give up on something that you can't go a day without thinking about

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Yanina H.L. - 15 oktober 2012 21:04

Japp, då har man klarat av en måndag till! Jippiiii!!

Jag är en sådan person som alltid önskat helgen kunde ha en dag till. Speciellt måndagar morgon! Fast man märker att så fort man kommit till jobbet så har man helt plötsligt glömt bort att det är måndag, och när man mist anar det så är dagen redan slut! Förutom dom där sista minuterna som alltid går så sakta.

Men idag har jag haft en bra måndag! Mycket händer i mitt liv just nu och det känns som man hinner inte tänka helt klart. Men idag har jag iallafall stängt ett kapitel i mitt liv och ser fram emot att påbörja min efterlägtade dröm om att börja plugga. Idag har jag nämligen meddelat mina planer för mina arbetsgivare och det kunde inte bli mer positivt än vad det va.

Jag är en sådan människa som alltid tänker för mycket och var faktiskt lite nervös inför denna konversation. Inte vet jag varför. Dessa personer är de gulligaste arbetsgivare jag någonsin haft och jag har alltid känt en positivt inställning från deras sida. Men thats just me.

Ibland måste man ta ett steg i taget och senaste tiden har jag kännt att om man ska nå sina mål i livet måste man också våga släppa iväg visa rädslor.

Där ute finns det säkert så många personer som har haft det riktigt svårt i livet som jag aldrig kommer kunna jämföras med och ändå lyckats så bra!

Så jag blir bara en i mängden som från och med idag säger "ja" till ett nytt framtid och till nya mål!



"Välkommen 2013, välkommen böcker och välkommen skolan igen"


Bless ;)


     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det är inte alltid lätt att hitta orden i en konversation eller få ordning på dem i dina tankar. Det är inte heller lättare att skriva ner dom, men för mig känns det bekvämare så. Inpirerande eller ej, det får du bestämma.
inspiration är min grej.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards